MyFreN Forum
Welcome to the "My FreN Forum", community portal. This is the place to connect with old and new friends.
@ Admin

MyFreN Forum

Connect With Old & New FreN's
 
PORTALHomeRegisterLog in
Welcome to My FreN Forumfrom @ Admin

Share | 
 

 Jangan kentut di depan GAY!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nyamuking
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar


PostSubject: Jangan kentut di depan GAY!   9/3/2010, 9:04 pm

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone dan camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu
.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.


Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.


Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY..AWAS!! [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]

__________________________________________________________________
"Kalau Bukan Kita, Siapa Lagi"
[You must be registered and logged in to see this image.] Support Local Band Kita [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
ING
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   10/3/2010, 12:28 pm

ntah la be [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
lynkin84
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   15/3/2010, 3:07 pm

yai....hehehehe....
Back to top Go down
http://www.lynkin84.blogspot.com
didie
MEMBER
MEMBER
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   17/3/2010, 12:39 pm

[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] ....alala truk tu tau...membahayakan kesihatan..hihihi
Back to top Go down
zhan
SUPER MODERATOR
SUPER MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   18/3/2010, 12:19 am

kentut secara berhati2 la aku ni nnt...hehehe
Back to top Go down
nyamuking
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   18/3/2010, 12:25 am

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
kentut secara berhati2 la aku ni nnt...hehehe
mau kna slow2 tu bro...mcm silent killer,ahahaaha.... Razz

__________________________________________________________________
"Kalau Bukan Kita, Siapa Lagi"
[You must be registered and logged in to see this image.] Support Local Band Kita [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
zhan
SUPER MODERATOR
SUPER MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   18/3/2010, 12:03 pm

kalau kentut silent killer..habis pengsan semua org d sekeliling...hahaha
Back to top Go down
didie
MEMBER
MEMBER
avatar


PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   18/3/2010, 1:20 pm

btul2 pnya silent....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Jangan kentut di depan GAY!   

Back to top Go down
 
Jangan kentut di depan GAY!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MyFreN Forum :: General :: Jokes & Funny Stories-
Jump to: