MyFreN Forum
Welcome to the "My FreN Forum", community portal. This is the place to connect with old and new friends.
@ Admin

MyFreN Forum

Connect With Old & New FreN's
 
PORTALHomeRegisterLog in
Welcome to My FreN Forumfrom @ Admin

Share | 
 

 Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
lynkin84
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   16/3/2010, 1:00 am

[You must be registered and logged in to see this image.]
RAHSIA BAHAGIAN PERUT LELAKI
Tak dinafikan, ada orang yang suka bahagian perut lelaki tak kira
sama ada lelaki itu berperut “RATA” dan KEMPIS” ataupun “BOROI”!! Alah! ”TASTE” manusia ni kan tak sama dan bermacam-macam. Apa nak dihairankan?? Apa sikap seseorang itu yang menggemari tubuh lelaki dibahagian ini?

Menurut seorang pakar terapi seks dari bahan bacaan saya iaitu Dr Ava cadell, seseorang yang menyukai bahagian tengah tubuh lelaki ini melambangkan seorang yang ingin menguasai si lelaki. Mereka juga seorang yang suka dan inginkan diri mereka menjdi fokus utama si Dia.

Pendek
kata, mereka ingin diri mereka dianggap segala-galanya bagi lelaki itu!..Keburukannya, sekiranya mereka tidak mendapat apa yang mereka inginkan, mereka tidak teragak-agak untuk berpaling tadah dan meninggalkan lelaki itu…AwwwwwwW!! Hai jangan lah gitu…tak elok naaaa…kesian si Dia.!


RAHSIA BAHAGIAN PEHA
Sama seperti lelaki, perempuan juga memuja lelaki yang bertubuh cantik. Jadi sudah tentu mereka yang berpotongan “V”, menjadi pilihan !..Mereka yang menggemari bahagian peha lelaki yang pejal melambangkan bahawa meraka itu sukakan kehidupan yang mencabar dan gemar berkongsi aktiviti mencabar dengan si Dia.Dalam hal ini kebarangkalain anda juga sukakan kejutan didalam kehidupan sendiri.


RAHSIA BAHAGIAN DADA
Rata-rata perempuan sukakkan dada lelaki yang bidang. Yealah, kekononnya boleh dijadikan tempat sandaran yan g selesa!..(tanya pada hud…hud.. naa). Ada yang menggemari lelaki dada berbulu dan ada yang sebaliknya (taste memasing gaaaakkk). Terpulang kepada diri individu itu sendiri.

Apakah sikap seseorang yang menyukai bahagian tubuh ini? Mari
kita lihat?..Mereka dikatakan seorang yang manja dan mengharapkan lelaki yang mendampingi mereka itu boleh bertindak sebagai pelindung kepada yang boleh membuatkan diri mereka rasa selamat bila berada disisinya.

Menurut pakar, perempuan yang menyukai bahagian ini lebih mementingkan kestabilan hidup bernabding dengan seks bila berkahwin nanti. Sekiranya mereka tertarik pada jejaka yang berbulu dada, bermakna mereka inginkan lelaki yang bersifat “Kejantanan” dan sekiranya dada tanpa bulu, mereka lebih sukakkan lelaki bersifat agak keanak-anakkan…Fusssss…


RAHSIA BAHAGIAN TANGAN YANG SASA
Tangan yang kasar dan sasa itu mempunyai tarikan yang tersendiri.
Bagi seseorang perempuan yang meminati bahagian tangan lelaki, bermakna mereka itu meminati lelaki yang boleh diharapkan dan mereka suka bergantung kepada lelaki itu di dalam hidup mereka nanti..


RAHSIA BAHAGIAN BIBIR
Bibir lelaki juga mempunyai tarikan tersendiri bagi seseorang perempuan. Menurut pakar, hanya menerusi bibir, Personaliti lelaki itu juga boleh diketahui. Misalnya sekiranya bibir dibahagian bawah agak menonjol sedikit, ia memberikan gambaran bahawa lelaki itu seorang yang sensitif dan prihatin terhadap perasaan orang sekelililing meraka.

Namun secara amnya, bagi seorang perempuan yang menyukai bibir seseorang lelaki melambangkan bahawa dia mementingkan komunikasi didalam perhubungan. Tiap apa juga yang berlaku, mereka lebih suka berterus terang. Jejaka yang mampu menarik minat mereka sudah tentunya lelaki yang senantiasa mencuba untuk memahami mereka.


RAHSIA BAHAGIAN BAHU DAN LENGAN
Bahagian bahu dan lengan adalah antara bahagian yang paling diminati oleh golongan sesorang wanita itu apabila melihat susuk tubuh seseorang jejaka. Menurut pakar dari bahan bacaan saya, bahu yang lebar dan tegap adalah sama tarikan dengan saiz payu dara seseorang perempuan.

Seperti
juga dada, bagi perempuan, bahu memberikan perasaan selamat kepada sesorang perempuan bila tangan tegap dan kukuh itu melingkari tubuh mereka.(18SX)


RAHSIA BAHAGIAN PUNGGUNG
Pehhh!!… Jangan tak CAYA!! itulah hakikatnya. Jikamana lelaki sukakan punggung perempuan, apa kurangnya perempuan. Bahagian punggung yang pejal dan cantik menjdi perhatian perempuan. Malah ada yang mendakwa kononnya, sekacak manapun lelaki itu jika tidak punyai punggung yang cantik seolah-olah akan ” HILANG” sedikit kekacakan mereka……

Macam itu sekali…isss…siisssss… Apapun, perempuan yang meminatibahagian penuh “KONTROVERSI” ini seorang yang senantiasa ceria dan inginkan perhubungan yang penuh dengan keseronokan biarpun perhubungan itu mungkin tidak berpanjangan. Selain itu, mereka juga seorang yang terbuka dan suka suatu yang mencabar…WoooowwwwW…!!!

Sekian. Semoga terhibur.

oleh : dsjkamarul (dsjkamarul@yahoo.com)
Back to top Go down
http://www.lynkin84.blogspot.com
misschanteq
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   16/3/2010, 11:29 pm

kalu aku x kisa la mn2 nya yg seksi..jnji tinggi, berbadan sasa n tegap2 mjadi pilihan..konon2nya ble jdi bodyguard la kunuk..pendek kata mcm c...sapa yg knal tu bernasip baik la..hahahahahaha...
Back to top Go down
FBI
GUEST
GUEST
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   17/3/2010, 12:32 am

tak sangka pula [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
lynkin84
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   17/3/2010, 9:08 am

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
kalu aku x kisa la mn2 nya yg seksi..jnji tinggi, berbadan sasa n tegap2 mjadi pilihan..konon2nya ble jdi bodyguard la kunuk..pendek kata mcm c...sapa yg knal tu bernasip baik la..hahahahahaha...

mcm abg navy!!!! [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://www.lynkin84.blogspot.com
misschanteq
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   17/3/2010, 9:15 am

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
kalu aku x kisa la mn2 nya yg seksi..jnji tinggi, berbadan sasa n tegap2 mjadi pilihan..konon2nya ble jdi bodyguard la kunuk..pendek kata mcm c...sapa yg knal tu bernasip baik la..hahahahahaha...

mcm abg navy!!!! [You must be registered and logged in to see this image.]

ya betoooolllll....100 marka utk anda...hehehehehe
Back to top Go down
lynkin84
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   17/3/2010, 9:29 am

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
kalu aku x kisa la mn2 nya yg seksi..jnji tinggi, berbadan sasa n tegap2 mjadi pilihan..konon2nya ble jdi bodyguard la kunuk..pendek kata mcm c...sapa yg knal tu bernasip baik la..hahahahahaha...

mcm abg navy!!!! [You must be registered and logged in to see this image.]

ya betoooolllll....100 marka utk anda...hehehehehe

oh yeahhh!!! [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://www.lynkin84.blogspot.com
R3nji
JUNIOR MEMBER
JUNIOR MEMBER
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   22/3/2010, 4:31 am

dhku yg kurus ni cmnerlaa....hhadooiiii.... [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
lynkin84
MODERATOR
MODERATOR
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   22/3/2010, 9:06 am

ada juga yg minat tuh...
Back to top Go down
http://www.lynkin84.blogspot.com
nan
GUEST
GUEST
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   22/3/2010, 10:09 am

Nah..ni kali lah...ngam tuk rujukan cewek2 d cnie ni..wkakakkak.
Back to top Go down
R3nji
JUNIOR MEMBER
JUNIOR MEMBER
avatar


PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   25/3/2010, 5:50 pm

btol 2...plih mn2 yg sesuai...hehe
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)   

Back to top Go down
 
Rahsia Anggota Tubuh Lelaki (naaaa....)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MyFreN Forum :: Wanita Hari Ini :: Dunia Kehidupan Seorang Wanita-
Jump to: